Warunki gwarancji sklepu internetowego sanmarket.pl
§ 1 Ogólne postanowienia gwarancyjne:
- EVG Trade Sp. z o.o. gwarantuje sprawne działanie i wykonanie wyrobu.
- EVG Trade Sp. z o.o. przywróci wyrób do właściwości deklarowanych gwarancją poprzez naprawę lub wymianę w zależności od decyzji gwaranta.
- Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą dokonania zakupu i wynosi 12 miesięcy. Braki części w dostawie należy zgłosić w ciągu 7 dni od daty zakupu. Zgłoszenie po terminie wiąże się z dosłaniem brakujących elementów odpłatnie.
- EVG Trade Sp. z o.o. wymaga stosownych dokumentów identyfikujących wyrób do ustalenia czy uszkodzony towar jest objęty gwarancją, tj. dowodu zakupu
- Reklamowany towar powinien być zgłoszony do EVG Trade Sp. z o.o. w wybrany przez Klienta sposób, tj. poprzez telefon +48604546046, e-mail: sklep@sanmarket.pl,lub listownie na adres: 05-092 Łomianki ul. Lutosławskiego 7
- Wady lub uszkodzenie towaru ujawnione w okresie gwarancji, będą usuwane w uprzednio uzgodnionym terminie.
- Reklamowany sprzęt powinien być dostarczony przez klienta do punktu serwisowego mieszczącego się pod adresem: 05-092 Łomianki ul. Lutosławskiego 7.
- W przypadku wykrycia wady produktu przed lub po jego zamontowaniu należy odpowiednio przerwać montaż bądź użytkowanie oraz zgłosić usterkę gwarantowi.
- W każdym przypadku wyrób udostępniony do naprawy musi być czysty zgodnie z podstawowymi zasadami higieny.
- EVG Trade Sp. z o.o. niezwłocznie ustosunkuje się do zgłoszenia reklamacyjnego i nie dłużej niż w ciągu 21 dni od daty zgłoszenia.
- EVG Trade Sp. z o.o. wykonuje naprawy gwarancyjne w odpowiednim czasie, uwzględniając rodzaj towaru i cel jego nabycia, jednak nie dłuższym niż 48 dni roboczych liczonych od
daty ustosunkowania się do zgłoszenia reklamacyjnego.
§ 2 Gwarancją nie są objęte niezgodne z umową deklarowane właściwości jeżeli powstały w wyniku lub mają związek z:
- Samodzielnymi naprawami i przeróbkami;
- Samodzielnymi zmianami konstrukcji urządzenia, które mają bezpośredni wpływ na zgłoszoną usterkę;
- Szkodami powstałymi na skutek niewłaściwej konserwacji;
- Uszkodzeniami produktu poprzez wykorzystywanie niezgodnie z przeznaczeniem.
§ 3 Gwarancją nie są objęte:
- Wyroby będące przedmiotem ekspozycji;
- Uszkodzenia mechaniczne produktu;
- Części ze szkła, różne rodzaje źródeł światła (żarówki, halogeny,diody), lampki kontrolne, bezpieczniki oraz elementy zużywalne.
§ 4 Producent nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane:
- Wytrąceniem się osadów z użytkowanej wody (zaleca się stosowanie odpowiednich filtrów);
- Nieodpowiednią pielęgnacją wyrobu (stosowaniem środków zawierających rozpuszczalniki,substancje żrące, ścierne, itp.).
Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową, rękojmią.