Promocje
Uchwyt na papier toaletowy sznur 41B
Uchwyt na papier toaletowy sznur 41B
30,00 zł 12,00 zł
szt.
UCHWYT NA PAPIER TOALETOWY ZŁOTY
UCHWYT NA PAPIER TOALETOWY ZŁOTY
40,00 zł 20,00 zł
szt.
ZEGAR ŚCIENNY ZE-14 NAVI
ZEGAR ŚCIENNY ZE-14 NAVI
25,00 zł 10,00 zł
szt.
Wazon szklany Frame LWZ-01, 11cm drewno
Wazon szklany Frame LWZ-01, 11cm drewno
34,99 zł 20,00 zł
szt.
Wazon metalowy Leaf na sukulenty czarny LWZ-21
Wazon metalowy Leaf na sukulenty czarny LWZ-21
29,99 zł 19,99 zł
szt.
Wazon metalowy Pineapple na sukulenty czarny LWZ-19
Wazon metalowy Pineapple na sukulenty czarny LWZ-19
39,99 zł 19,99 zł
szt.
ZEGAR ŚCIENNY SZKLANY ZE-07 SOSNA
ZEGAR ŚCIENNY SZKLANY ZE-07 SOSNA
79,00 zł 10,00 zł
szt.
ZEGAR ŚCIENNY RAINBOW ZE-01
ZEGAR ŚCIENNY RAINBOW ZE-01
79,00 zł 10,00 zł
szt.
Uchwyt na papier toaletowy sznur 41A
Uchwyt na papier toaletowy sznur 41A
30,00 zł 12,00 zł
szt.
Wazon metalowy Cactus na sukulenty czarny LWZ-20
Wazon metalowy Cactus na sukulenty czarny LWZ-20
39,99 zł 19,99 zł
szt.
Gwarancja

Warunki gwarancji sklepu internetowego sanmarket.pl

§ 1 Ogólne postanowienia gwarancyjne:

  1. EVG Trade Sp. z o.o. gwarantuje sprawne działanie i wykonanie wyrobu.
  2. EVG Trade Sp. z o.o. przywróci wyrób do właściwości deklarowanych gwarancją poprzez naprawę lub wymianę w zależności od decyzji gwaranta.
  3. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą dokonania zakupu i wynosi 12 miesięcy. Braki części w dostawie należy zgłosić w ciągu 7 dni od daty zakupu. Zgłoszenie po terminie wiąże się z dosłaniem brakujących elementów odpłatnie.
  4. EVG Trade Sp. z o.o. wymaga stosownych dokumentów identyfikujących wyrób do ustalenia czy uszkodzony towar jest objęty gwarancją, tj. dowodu zakupu
  5. Reklamowany towar powinien być zgłoszony do EVG Trade Sp. z o.o. w wybrany przez Klienta sposób, tj. poprzez telefon +48604546046, e-mail: sklep@sanmarket.pl,lub listownie na adres: 05-092 Łomianki ul. Lutosławskiego 7 
  6. Wady lub uszkodzenie towaru ujawnione w okresie gwarancji, będą usuwane w uprzednio uzgodnionym terminie. 
  7. Reklamowany sprzęt powinien być dostarczony przez klienta do punktu serwisowego mieszczącego się pod adresem: 05-092 Łomianki ul. Lutosławskiego 7.
  8. W przypadku wykrycia wady produktu przed lub po jego zamontowaniu należy odpowiednio przerwać montaż bądź użytkowanie oraz zgłosić usterkę gwarantowi.
  9. W każdym przypadku wyrób udostępniony do naprawy musi być czysty zgodnie z podstawowymi zasadami higieny.
  10. EVG Trade Sp. z o.o. niezwłocznie ustosunkuje się do zgłoszenia reklamacyjnego i nie dłużej niż w ciągu 21 dni od daty zgłoszenia.
  11. EVG Trade Sp. z o.o. wykonuje naprawy gwarancyjne w odpowiednim czasie, uwzględniając rodzaj towaru i cel jego nabycia, jednak nie dłuższym niż 48 dni roboczych liczonych od
    daty ustosunkowania się do zgłoszenia reklamacyjnego.

§ 2 Gwarancją nie są objęte niezgodne z umową deklarowane właściwości jeżeli powstały w wyniku lub mają związek z:

  1. Samodzielnymi naprawami i przeróbkami;
  2. Samodzielnymi zmianami konstrukcji urządzenia, które mają bezpośredni wpływ na zgłoszoną usterkę;
  3. Szkodami powstałymi na skutek niewłaściwej konserwacji;
  4. Uszkodzeniami produktu poprzez wykorzystywanie niezgodnie z przeznaczeniem.

§ 3 Gwarancją nie są objęte:

  1. Wyroby będące przedmiotem ekspozycji;
  2. Uszkodzenia mechaniczne produktu;
  3. Części ze szkła, różne rodzaje źródeł światła (żarówki, halogeny,diody), lampki kontrolne, bezpieczniki oraz elementy zużywalne.

§ 4 Producent nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane:

  1. Wytrąceniem się osadów z użytkowanej wody (zaleca się stosowanie odpowiednich filtrów);
  2. Nieodpowiednią pielęgnacją wyrobu (stosowaniem środków zawierających rozpuszczalniki,substancje żrące, ścierne, itp.).

Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową, rękojmią.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl