Gwarancja

Warunki gwarancji sklepu internetowego sanmarket.pl

§ 1 Ogólne postanowienia gwarancyjne:

  1. EVG Trade Sp. z o.o. gwarantuje sprawne działanie i wykonanie wyrobu.
  2. EVG Trade Sp. z o.o. przywróci wyrób do właściwości deklarowanych gwarancją poprzez naprawę lub wymianę w zależności od decyzji gwaranta.
  3. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą dokonania zakupu i wynosi 12 miesięcy. Braki części w dostawie należy zgłosić w ciągu 7 dni od daty zakupu. Zgłoszenie po terminie wiąże się z dosłaniem brakujących elementów odpłatnie.
  4. EVG Trade Sp. z o.o. wymaga stosownych dokumentów identyfikujących wyrób do ustalenia czy uszkodzony towar jest objęty gwarancją, tj. dowodu zakupu
  5. Reklamowany towar powinien być zgłoszony do EVG Trade Sp. z o.o. w wybrany przez Klienta sposób, tj. poprzez telefon +48604546046, e-mail: sklep@sanmarket.pl,lub listownie na adres: 05-092 Łomianki ul. Lutosławskiego 7 
  6. Wady lub uszkodzenie towaru ujawnione w okresie gwarancji, będą usuwane w uprzednio uzgodnionym terminie. 
  7. Reklamowany sprzęt powinien być dostarczony przez klienta do punktu serwisowego mieszczącego się pod adresem: 05-092 Łomianki ul. Lutosławskiego 7.
  8. W przypadku wykrycia wady produktu przed lub po jego zamontowaniu należy odpowiednio przerwać montaż bądź użytkowanie oraz zgłosić usterkę gwarantowi.
  9. W każdym przypadku wyrób udostępniony do naprawy musi być czysty zgodnie z podstawowymi zasadami higieny.
  10. EVG Trade Sp. z o.o. niezwłocznie ustosunkuje się do zgłoszenia reklamacyjnego i nie dłużej niż w ciągu 21 dni od daty zgłoszenia.
  11. EVG Trade Sp. z o.o. wykonuje naprawy gwarancyjne w odpowiednim czasie, uwzględniając rodzaj towaru i cel jego nabycia, jednak nie dłuższym niż 48 dni roboczych liczonych od
    daty ustosunkowania się do zgłoszenia reklamacyjnego.

§ 2 Gwarancją nie są objęte niezgodne z umową deklarowane właściwości jeżeli powstały w wyniku lub mają związek z:

  1. Samodzielnymi naprawami i przeróbkami;
  2. Samodzielnymi zmianami konstrukcji urządzenia, które mają bezpośredni wpływ na zgłoszoną usterkę;
  3. Szkodami powstałymi na skutek niewłaściwej konserwacji;
  4. Uszkodzeniami produktu poprzez wykorzystywanie niezgodnie z przeznaczeniem.

§ 3 Gwarancją nie są objęte:

  1. Wyroby będące przedmiotem ekspozycji;
  2. Uszkodzenia mechaniczne produktu;
  3. Części ze szkła, różne rodzaje źródeł światła (żarówki, halogeny,diody), lampki kontrolne, bezpieczniki oraz elementy zużywalne.

§ 4 Producent nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane:

  1. Wytrąceniem się osadów z użytkowanej wody (zaleca się stosowanie odpowiednich filtrów);
  2. Nieodpowiednią pielęgnacją wyrobu (stosowaniem środków zawierających rozpuszczalniki,substancje żrące, ścierne, itp.).

Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową, rękojmią.

do góry

Sklep z akcesoriami do domu SanMarket | Wólczyńska 133/5/60, 01-919 Warszawa | E-mail: sklep@sanmarket.pl | Tel. 604 546 046 | NIP: 1182151997 | REGON: 368066844

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl