Zaloguj się

Reklamacja towaru

W przypadku wystąpienia uszkodzenia podczas użytkowania zakupionego produktu prosimy o przesłanie zgłoszenia reklamacyjnego na adres email: sklep@sanmarket.pl  lub listownie na adres: 05-092 Łomianki ul. Lutosławskiego 7, wraz z wyszczególnieniem:

- data zakupu

- skan paragonu lub faktury

- data powstania uszkodzenia

- opis uszkodzenia

- żądanie: naprawa, wymiana, obniżenie ceny.

Po rozpatrzeniu zgłoszenia w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia otrzymają Państwo decyzję. W przypadku decyzji pozytywnej i braku możliwości naprawy bądź wymiany zwracamy wartość zakupionego produktu wraz z kosztem jego dostawy, który został poniesiony przy zakupie. 

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Cenniki do pobrania

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Statystyki

Produkty:
121
Kategorie:
54
Nowości:
1
Promocje:
0

Waluty

Wersje językowe

Sklep jest w trybie podglądu

Sklep internetowy Shoper.pl