Reklamacja towaru

W jaki sposób mogę dokonać reklamacji?

W przypadku wystąpienia uszkodzenia podczas użytkowania zakupionego produktu prosimy o przesłanie zgłoszenia reklamacyjnego na adres email: sklep@sanmarket.pl lub listownie na adres: 05-092 Łomianki ul. Lutosławskiego 7, wraz z wyszczególnieniem:

  • data zakupu;
  • skan paragonu lub faktury;
  • data powstania uszkodzenia;
  • opis uszkodzenia;
  • żądanie: naprawa, wymiana, obniżenie ceny.

Po rozpatrzeniu zgłoszenia w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia otrzymają Państwo decyzję. W przypadku decyzji pozytywnej i braku możliwości naprawy bądź wymiany zwracamy wartość zakupionego produktu wraz z kosztem jego dostawy, który został poniesiony przy zakupie. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl